.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

**پخش سرود « اي ايران » به جاي سرود جمهوري اسلامي در جلسه مشترك جمعي از بازنشستگان با تعدادي از مسئولان اجرائي و نمايندگان مجلس كه در يكي از تالارهاي تهران برگزار شد موجب اعتراض يك وزير و چند نماينده و خارج شدن اعتراض آميز آنها از جلسه گرديد. متاسفانه عده اي با پخش اين سرود درحال خارج كردن سرود رسمي جمهوري اسلامي از گردونه هستند و در همين جلسه نيز عده اي از مسئولان بدون آنكه به عدم پخش سرود رسمي جمهوري اسلامي اعتراض كنند تا پايان در جلسه باقي ماندند.

**روزنامه « القدس العربي » چاپ لندن نوشت : شكايت « رقيه سادات » دختر « انورسادات » رئيس جمهور سابق مصر از ايران و يك كارگردان ايراني توسط دادگاهي در مصر رد شد. القدس العربي افزود : رقيه سادات جمهوري اسلامي ايران و « فروز رجايي » كارگردان ايراني فيلم « اعدام فرعون » را به توهين و افترا متهم كرده بود. براساس اين خبر دادگاه « جنح عابدين » در قاهره شكايت رقيه سادات را به دليل غيرقانوني وارد كردن اين اتهامات نپذيرفت . اين فيلم سادات را به فرعون تشبيه كرده و جنايات و همدستي او با رژيم صهيونيستي را افشا كرده است . به نوشته القدس العربي دختر سادات در شكايت خود خواستار دريافت 500 ميليون دلار غرامت شده بود . در خانواده سادات بر سر اصل اين موضوع و شكايت شديدا اختلاف است و همسر سادات با اقدام دختر خود مخالف بوده است .

**آمريكا گفتگوي خود را براي از سرگيري رابطه با ايران از طريق سايت ها و وبلاگ هاي ايراني دنبال مي كند. شهاب نيوز به نقل از خبرگزاري فارس مي نويسد : روزنامه بوستون گلوب خبرداد در ايران يك قشر عظيم از وبلاگ نويسان جوان وجود دارند كه خواهان ارتباط با دنياي خارج از جمله آمريكا مي باشند و اينان در واقع همچون پلي بين روابط ايران و آمريكا هستند. خبرنگار شهاب نيوز تاكيد كرده است : با اين كه اين خبر روز گذشته در روزنامه بوستن گلوب و خبرگزاري هاي داخلي منتشر شده اما سابقه تشكيل اين تيم به حدود يك سال قبل باز مي گردد همانطور كه يكي از اعضاي اين تيم مكاتباتي را با يكي از مشاوران ارشد آقاي احمدي نژاد داشته و متن كامل اين مباحثات نيز تحت عنوان « مناظره » در برخي رسانه ها از جمله شهاب نيوز منتشر شده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.